Ta strona korzysta z plików cookie. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z nich. Dowiedz się więcej w naszej polityce prywatności.
System nauki słówek
Losowe słówka
praca po angielsku
Praca
Top 5
1. MajronD 3308710 pkt
2. Lubiący język Angielski 1585180 pkt
3. CM 1545284 pkt
4. Joanna R 1377626 pkt
5. kingdom 1161300 pkt
1. MajronD 1543 pkt
2. raf1978 1320 pkt
3. noemi21 1232 pkt
4. kalaart 810 pkt
5. veranoblanco 685 pkt
1. raf1978 2500 pkt
2. MajronD 1530 pkt
3. noemi21 750 pkt
4. CM 731 pkt
5. Nadia11025 467 pkt
Łączenie wyrazów, z myślnikiem czy nie ?
09.12.2015 07:56:36 przez gizol
Gdy jakaś nazwa, sformułowanie po angielsku występuje w obu formach. Na jakiej zasadzie raz się wybiera jedną, a raz drugą. Przykład to nazwy zawodów ze słówkiem „driver” .
A więc mamy: Bus-driver / engine-driver / taxi-driver
Są też: Lorry driver / test driver / tractor driver / tram driver

Czy można to jakoś uporządkować. Albo wybrać jedną formę i się jej trzymać, albo niech zalicza jako poprawne dwie formy. Bezsensu jest zapamiętywać, że akurat tutaj administrator strony postanowił użyć myślnika, a tutaj nie. „bus driver” dalej oznacza kierowcę autobusu, a zalicza jako błąd.
10.12.2015 10:37:10 przez pch
Może dodać opcję, że bez różnicy czy wpisze się myślnik lub spację bo zawsze odpowiedź zostanie uznana za poprawną?
10.12.2015 11:46:47 przez gizol
To nie powinna być jakaś włączana opcja, tylko strandardowe działanie. Tam gdzie obie odpowiedzi są poprawne powinno być obojętne co się wpisze. Powinno zaliczać obie wersje.
Takie rozwiązanie byłoby super.
12.12.2015 17:08:10 przez pch
Usprawnienie zostało przegrane. Jeśli pojawią się problemy proszę koniecznie napisać.
Losowe słówka
praca po angielsku
Praca
Top 5
1. MajronD 3308710 pkt
2. Lubiący język Angielski 1585180 pkt
3. CM 1545284 pkt
4. Joanna R 1377626 pkt
5. kingdom 1161300 pkt
1. MajronD 1543 pkt
2. raf1978 1320 pkt
3. noemi21 1232 pkt
4. kalaart 810 pkt
5. veranoblanco 685 pkt
1. raf1978 2500 pkt
2. MajronD 1530 pkt
3. noemi21 750 pkt
4. CM 731 pkt
5. Nadia11025 467 pkt